Leta i den här bloggen

måndag 3 juni 2019

Omdömen feedback


Icka healing 
Bild tagen av icka under healing på Ängla moln
Omdömen,  feedback, återkopplingar 👁  Många har hört av sig och visat intresse givit fina omdöme mm, här har jag samlat några av de meddelandena som skickats till mig:)Fått på mejl, pm,DM, messenger sms osv därför olika text m.m 

Frågar alltid först om går bra lägga utan här deras återkoppling med eller utan namn (klipper bort det privata)  Vill man inte vara med, vara helt anonyma det är helt okej också Mina texter här är blå markerade.

Skriv gärna också på min andra sida icka healing tjänster på Facebook, tacksam har flera 5 men vill gärna få in ännu mer omdöme där också och nu ska det vara lite lättare att kommentera där. 👀

Jag är så glad över alla dessa återkopplingar:)  jätte varmt tack till er alla 🙏🧡🍀/Icka

Bild tagen av icka under kraftdjurs session
Moln likande Drake/Pegasus, klicka på bild för att se större
 









*Mera omdöme mm, kommer snart in här på sidan...






Tarot Shamansk Läggning
Personligt möte
Fick hjälp med hur jag ska tänka när det gäller mitt jobb och mycket mer. Tina Andreasson


                                     
                                Läsning Djurbudskap från andra Sidan🐾

Hunden Inka❤️Berättade under djurkommunikationen att hon fortfarande har med sig benet i djurriket  🦴
bild som Tina skickade efter läsningen🐾

⋆Rekommenderar Icka

hon kom med ett budskap från min hund inka som gick bort förra året. fick veta att inka hade med sig det stora benet som jag egentligen köpt åt min stora hund, inka älskade det och ville helst ha det för sig själv.
Tina Andreasson


Tarot+kanalisering
Tack. Det stämmer så bra på mig.❤ Tina






Kurs
Munay Ki riter 
Kan varmt rekommendera den shamanska initieringen Munay-Ki som Icka gav till mig på distans. Jag har känt så mycket beskydd och vägledning och healing inom mig själv efter detta och det är en pågående transformation som fortsätter. Verkligen så fantastiskt i den här tiden när ett så stort skifte äger rum på vår jord. 
Oändligt tack till dig Veronica 🙏🏻🌈
/Linnea Johansson
*Rekommenderar Icka

Youtube kanal
Gud vad bra det stämde på mig😍🙏 Linnea Johansson


Stämde 100% på mig rosenkvarts 😊🙏🏻❤ tusen tack
/Linnea

Framtid video läsning 6mån
Tack så jättejättemycket
🙏🙂💖

Det var väldigt bra läsning
Vad kul att det kom upp där på slutet med en lärare inför barn då jag vill bli förskolelärare ^^
De var ett sånt kort

Tack för alla jättebra råd 😊🙏
🤗💕/Linnea Johansson
Hör av sig längre fram också*Vill bara tacka dig igen för din spådom allt har stämt Hittils:D och idag upptäckte jag att björnen är mitt kraftdjur och då mindes jag att du sa det 😊
💕/Linnea Johansson




Mejl läsning

Ja, så klockrent...precis vad jag behövde ❤️

Hej fina ❤️ Jag har kollat på dina läggningar på Youtube och känner igen mig mycket i dem. Även i dagens upplägg 😊🙏🏻❤️



Personlig Utvecklande Energi Video Läsning 30min (mot förmågor mm)


Åh herregud 😊 vet inte vad jag ska säga just nu. Är helt översvämmad med känslor. Ska lyssna om och om igen, många gånger känner jag för att ta in all information. Tack så hjärtligt.


Jätte nöjd är jag 😊🙏🏻 känner att du är den personen som kan lära mig att hantera detta. Men inte stressa som du sa 😊 kram ❤️   


Shamansk Session med utveckling transformation

Vilken läsning..klockren 👍🏻😊
Exakt så är det.❤️
Mirela Besic


Jag har fått mycket hjälp av denna underbara människa. Hon har varit som en stöd i min andliga utveckling, kommit med många bra och lärorika råd. Bland annat så har hon med sina klockrena läggningar sätt mina tidigare liv. Jag har fått shamansk healing, transformation och hjälp med hur jag kan gå vidare. Jag har även gått munay ki hos henne.

Alltid när jag behöver hjälp så är hon snabb på att svara och hjälpa mig omgående ❤️🙏🏻
Jag rekommenderar Icka av hela mitt hjärta. Tack för att du finns fina du 🥰
Mirela Besic



Tack Icka 🙏❤ Du är så fantastisk och är klockren i dina läsningar. Jag är så glad över kurserna jag har gått för dig. Munay Ki riterna, Silver violetta flamman även dina personliga läsningar ger så otroligt mycket. Så tacksam över din kunskap som du delar med dig av. ✨🙏❤✨Anneli Irebäck


Stor Session del1 (distans healingen)

Hej Icka !
Tack snälla 🙏 jag kände under healingen att det var aktivitet i solarplexus och även i navelchakrat. Fick till mig Maria Magdalena under healingen. Kände också att det rörde runt i huvudet och fick till mig ordet omkoppling. Det kom till mig en hel del. Kraftfull healing. Det ska bli spännande att se videon.👼✨
Kram Anneli Irebäck


Stor Session del2  (Video läsningen 40min)

Det var otroligt mycket du fick in under läsningen. Det tar tid att smälta allt. Jag får låta saker sjunka in. Det var intressant att du fick in Helena-Magdalena och jag med. Det som är härligt med läsningen att det bekräftar saker som jag har känt. Du är väldigt duktig. Jag rekommenderat dig till vänner som har samma intresse. 
Kram Anneli Irebäck💚🦋👼✨ 


Munay ki, Despachoceremoni 

Jag ser framemot initieringen. Tack för bilderna. Jag fick en fin känsla när jag tittade på dom, speciellt på elden. Tack även för smyckena.🙏  Känns så bra att ha på mig dom. Det har varit en spännande vecka. Jag har känt mig så hemma i meditationerna. Jag har hittat hem. Den känslan har jag fått flera gånger. Nu ska jag förbereda mig för att få riterna. 

Kram Anneli ✨💚🌈 

Munay ki riter
Tack för igår. Jag är så tacksam 🙏 wow vilken upplevelse 🤩 Jag kände riktigt som någon tog riktiga skop tag i halschakrat och solarplexus, kändes på flera ställen på händerna, fingrar och även andra ställen. Åh vilka energier med och färger 🌈 Såg även ett kraftfullt ljusnät 😍.  
En varm kram Anneli Irebäck ✨💚

En tid efter tidigare liv/andligs råd sessionen, healing och kurser..
Icka Healing så fantastiskt det är svårt att beskriva och magiskt. Jag är så tacksam över dom readings som du har gjort för mig och Munay ki kursen bl a. 
🙏❤️Att hur saker och ting hänger ihop och att allting har sin tid. Pyramiderna och Sfinxen och stjärnor ovan ✨🙏❤️✨ och att vakna på morgonen med utsikten över pyramiderna ja vilken lycka. ❤️ Jag har tidigare i livet tänkt att det inte var möjligt men tänk vad synkronitet kan göra och ha tillit till högsta bästa. Så tack Icka för att våra vägar möttes. . 🤗❤️🥰 Anneli Irebäck


Video läsning avläsning kanalisering

Jag har fått en så fin peronlig läsning av Icka Healing Det känns verkligen ämnat för mig, så glad för detta. Har tittat på videon flera gånger och kommer göra de flera gånger igen, eftersom de öppnar upp något som jag egentligen vet men har varit låst. Jag går nu den silver violetta flamman hos henne på distans och har fått mycket tips och råd för att komma förbi den mentala blockering jag haft. Det känns nu som det börjar hända lite saker, härligt. Ser fram emot att snart börja på Munay-ki.
Tack för att du finns finns och för all support jag får 🧡
Massa kärlek till dig

Eva Lyckheden 

Videoläsning 25min Avläsning kanalisering och Ängla kort mm

Ärlig, trygg, engagerad, tillmötesgående, varm person.
*rekommenderar icka

Tack så mycket för en fin läsning 💛
Och tack så jättemycket, dessa ord stärker mig väldigt mycket 💛✨ tack Veronica 💛✨

Tack så hemskt mycket för dina ord och coachning 💛 det är spännande och jag blir mer och mer trygg i mig själv i min känsliga mediala förmågor 💛 tack vare bla dig 💛🙏 

Har också börjat titta på dina läsningar på Youtube så himla bra dem är och de talar direkt till en, lär mig mycket så Tack för du gör detta 💛 

Kramar /Elsa Hinnersjö

Katt djurkommunikation video läsning 30min
Melodys och min relation har verkligen förbättrats efter samtalet o det känns jättebra
Vilken vän jag har, jag har alltmer fått se hennes intelligens och humor och kärlek efter din läsning 💛
Och jag blev så glad och fylld av kärlek när hon sa, ingen är som min matte, hon är unik.... såååååå gullig hon är💛
Videon gav mig många skratt 😁
Som att jag ser KLART nu
Många fina budskap

Tack icka för all hjälp du är fantastisk duktig!-
💛/Elsa Hinnersjö


Djurkommunikation, Häst i Norge
Må bare få lov til å skryte litt av icka healing 👏 Tok kontakt med henne i går, da hesten min ikke var i helt form. Hun hadde en fantastisk samtale med hestene min, der han fortalte hvordan han hadde det og hvordan han ville ha det fremover. Er så hyggelig at noen kan snakke med dyret, slik at vi mennesker kan gi dem et enda bedre liv 🦄💙Anbefales på det varmeste


🌟
Kamilla Omsted
Djurkommunikation uppföljning mejl dag efter...
Mye bedre idag, ingen neseblod 👏👏😊
Tusen hjertelig takk for hjelpen
💗💗💙💙🦄


Oraclekort+kanalisering
Det var helt utrolig 😅 At det kortet kom frem, det du skrev passet meg ganske bra, for har det rett tøft i den stallen jeg står i nå, da hun som driver den er helt psykopat og slem med både mensker og dyr. Så kjemper veldig hardt der nå for at alle skal ha det bra der. Det som dro meg mest var dyre healing ❤ Jeg viste faktisk ikke at jeg hadde så mye spirituell usett/ ubrukt kompetanse, det skal jeg ta tak i og bygge opp og få frem 😊 Helt skremmende hvor godt du beskriver og treffer med dine kort, akkuratt som leser livet

Nästadag.


Tusen hjetlig takk❤❤❤ Etter du fikk opp kortet med forandring i dårlig miljø, ble stallen min lagt ned i går😅 Så du er jo virkelig dyktig på og lese andres energier ❤

Utrolig flink Icka❤ Og du har mye og lære til andre, syntes det er utrolig spennede 😊❤Kamilla Omsted


Oraclekort+ Guidekanalisering
Wow! Det kortet stemte virkelig 😱 Fikk skikkelig gåsehud, skal jobbe opp mot healing og guider og ta kontakt med dem. Tusen takk for den fine forklaringen og for at du trakk ut kort til meg ❤ Har invitert en del venner som jeg hvet kan være intr i kurset ditt 😊😊❤Kamilla Omsted



Alpoda Djurhealing, del i kurs

Hei. Tusen hjertelig takk for kurset du holdt for meg i dag😊 Lærte masse, veldig spennede💜 Kamilla Omsted

Tarot & Oraclekorts läggning 
Karriär och tidigare liv m.m
Hei😊

Tusen tack för kortledning idag,


var väldigt spännande 😊 Kamilla Omsted



Personlig videoläsning 50min kärlek, relations frågor
Ja jag förstod att det var så  Japp så kommer det bli energierna kommer lätta här  Tusen miljoner tack du är enormt värdefull tusen tack  Allt stämde så bra🙏🏻❤️🙏🏻🌸🌺🌼🌻💫
 /Louise Lollo Sunflow


Video läsning Andekontakt Dåtid/tidigare liv Nutid
Tack🙏jag har lyssnat och just skickat svar till dig på mail! Så fantastisk du är. Jag kommer att lyssna flera gånger för att riktigt sätta mig in i dina budskap! Tacksam för video läsningen. Kram🥰 AF


(Tidigare liv läsning ( med tidigare liv session kan man få hjälp att hitta okänd off känsla och mycket undermedvetet som påverkar just nu i livet)
Mejlen där AF bekräftar det som kom upp i hennes video session, bl.a. tidigare liv i England, kläder/regn, vinthund=Saluki är en vinthundras. Avlidna anhöriga, kom upp en del mycket intressanta detaljer mm,AF vill vara anonym resten)🙏⬇️

Hej! Är så tacksam för att jag fick en healing och en läggning av dig, både i dåtid och i nutid. Nu förstår jag varför jag alltid vurmat för engelsk design och inredning likaså kläder bl a jackor, regn- oljerockar osv. Jag önskade mig tidigare en Salukihund men det passade inte in i mitt liv just då. Det var ju också en del du berättade om. Det stämmer så väl med mig. Nu vet jag varför det är så och jag har alltid undrat över varför jag har varit dragen till England för jag har aldrig varit där, men önskat att få åka dit. Det är så intressant att höra och förstå sig själv, men att det ska ta så lång tid som att bli 76år innan man lär känna och förstå sig själv. Ville bara berätta för dig som kan den här konsten att läsa av andra människor. Ha det bra! Kram AF🔆🦋💙🔆

Hej!
Tack än en gång för denna läggning 🙏Jag är så imponerad över dig och tacksam. Kan hända det är som du sa att jag behövde få upplysning om detta nu!
Tack🙏🙏
Mvh AF💖🌞


Video läsning 30min Relation Kärlek med mera

Hej!

Tack för svar. Det här läker mig så jag kan fortsätta mitt arbete.

Tack för rådet! Du är guld värd för mig🙏

Vi kanske hörs senare.

Kram🥰 AF

Hej och innerligt tack för kanaliseringen du gjort! 

Så roligt att lyssna och ta till sig det du kommit fram till. Har ju möjlighet att lyssna på detta flera gånger. 

Tack och kram från mig! 🌞💖🌞AF



Tarot/kanalisering
Ja! Är på utbildning idag, så detta passade ju perfekt 😍
Kram Sandra Sandström

Tusen tack Veronica! 😍 Wow,
nu har man lite att smälta och jobba på🤩 jätte spännande! Du satte ord på varenda känsla 👍


Tarot/kanalisering

Wow!! 
Häftigt, det stämmer verkligen! 🤩 😍Tack igen! 💕
Sandra Sandström



Oraclekort+Kanalisering
Tack så mycket. Stämmer väldigt bra på mig just nu.
Kram❤ Marianne Lindqvist



Youtube Ickas kanal/läsningar

Jag får nog tacka universum som såg till att du bara ploppade upp på youtube för jag fastnade direkt för dig och dina läggningar🙏❤️🤗 Lotta Billestedt

Video läsning framtid 6mån

Tusen tack 🙏
Oj oj nu förstår jag. Klockrent alltihopa. Förstår precis vad du menar.
Jag är väldigt intresserad utav Akasha och tänkt lära mig det. För jag har känt att mina svar finns där. Tidigare liv. Jag ska gå ut och ta lite frisk luft och sen lyssna på det igen.
Jag renade med Salvia i dag då jag alltid drar med mig andar hem. En utav mina tre katter reagerar direkt vid besök.
Blev lite full i skratt när du tog upp Citrin. Beställde en ring med sådana stenar som jag hoppas komma i morgon😁
Tack för svaret då var min bild i huvet inne på rätt spår, redan påbörjat bygget 😆
🙏🙏🤗

Återkommer säkert när det kommer till healing och stenar


Tack igen du är verkligen jätte bra🙏❤️
Jag hör av mig snart igen🙏🤗  Lotta Billestedt

💜Distans kurs Flamman⬇



 Kraftdjur Shamanska Andliga Råd Video Läsning

Tackar för läsningen. Du är fantastisk 🙏🙏🙏

Mycket nöjd jag blev klarare i tanken 🙏🙏🙏

Du är då braaaa hälsa alla djuren 🦋🌹🙏🍀  /Ann



Stor healing session, Shamansk healing med Äggrening🥚 Distans healing och Video healing budskap 

*Limpa/äggrensnings ritual för energifältet, rensa ( tillägg i healingen)

Kanonbra jag har känt en stor lättnad sedan jag skrev till dig. Min ragdoll  🐈 ville gosa bli klappad massor efter healingen 😊TACK🙏🙏 🐈 /Ann


Vita Flamman distans kurs 

Tack för att du finns🙏 Jag är så tacksam 🙏🐈  /Ann


Andekontakt & Andliga råd  Videoreading
Tack 🙏 för ditt fina svar du är en klok människa🍎🍎 Har bara tittat en gång, Måste kolla igen, jag är är glad och tacksam för bra hjälp 🍀🍀🙏  /Ann

Video läsning 40min

Tack vilken gåva du har. Nu är jag mer tillfreds och vet vilken 🙏🙏riktning mitt liv ska ha. Fick klarhet och samband av din läsning. Tack 🙏 igen./Ann


Andekontakt Seans & Framtid Video läsning 30min

Hej har lyssnat på videon nu 😊så härligt att Ari är med mig som du beskrev honom är helt rätt❤️
ska försöka jobba med det du sa så att jag kommer vidare så att jag och barnen får det bra . Återkommer att boka tidigare liv❤️ 
Ann-charlotte A


Tarot

Åh, tusen tack 🌹ett budskap som känns sååå rätt just nu. Yvonne Noren



Tarotkort o kanalisering
Har läst budskapen, tack 😍 känns skönt att jag hittat rätt o har rätt tankar......o behöver verkligen frid❤️Ellinor Lund



Djurkommunikation 😀
Katten Saga🐈

trodde det var en lugn Katt vi har:) men hade mycket att säga. Stämmer att hon bytt ägare. Märkt att hon Jamar högt när hon vill bli hörd..
Katten sa Maya?
Sen efter hörde av sig tänkte inte på att Maya heter ju hunden som jag tränat med och lånat på tävling vi blev sen en vecka senare placerade i lydnad så katten har koll på allt .
Vi uppskattade detta mycket och informationen stämde bra och fick svar.
Rekommenderar varmt./Lena

Healing djurkommunikation hund Zyzz.
Du gjorde det lugnt och fint. Detta inverkar på djuren.
- Hund stämmer bra på beskrivningen. Jag fick mera svar efter healingen också.
Detta kommer vi att göra om😀😀 hos Icka healing /Lena



Andekontakt personlig Seans sittning
, sen också kortreading ca 1tim
Jag fick svar på mina 4 frågor och andra runt om. Det var som sagt första gången för mig och visste inte riktigt hur det skulle gå till men kände att de frågor jag hade svarade du på innan du var här hos mig också med dina tidigare distans anteckningar. 
Du är bra på det du gör och gav mig fint stöd om min släkting som gått bort.
Jag tyckte du förklara bra med allt. Och svarade på alla frågor som jag ställde. Du kändes väldigt säker på din sak och därmes kändes allt bra.
Mikaela H


Djurkorts Reading husdjur  (också avliden katt)
Personligt möte

De var intressant att få höra om min katt som gått bort och det stämde in bra med din beskrivning på henne. 

Jag tyckte du förklarade bra med allt. 


Det med katt kortet som från annan kortlek dessutom som bara dök upp bland de andra tarotkorten med kattbudskapet var ju jätte roligt 😹


Och svarade på alla frågor som jag ställde. Du kändes säker och readingen kändes väldigt bra.

Det som var extra bra, det var värmen som du strålade ut.

Både min dotter och katt kände sig trygg med dig och jag kände att jag kunde komma med vilken fråga som helst utan att känna mig dum.


Kram Mikaela 



Reading inriktning medial vägledning,Transformation
Personligt möte

Sen kände jag att utvecklingen är spännande och jag lyssna på dina/kortens ord om att inte vara rädd utan att bara köra på och det har jag gjort.

Tack för det! Jag känner mig starkare inombords.

Jag är väldigt nöjd och tyckte det var både spännande och kul. Jag gör gärna om det igen.

Rekommenderar absolut Icka! ❤️ Det är redan en som frågat mig om du kan ställa upp.

Kram Mikaela 


Distans Healingar i Reiki

Är första gången jag fick healing så visste inte hur det skulle gå till. Veronica förklarade hur jag kunde förbereda ta emot. Blev lite trött under behandling. 
Haft migrän innan, inte haft på två dygn efter Veronicas distans healing. 
Veronica är tydlig över hur när nästa healing ska ges och hör av sig, väldigt noga med jobb och visar att hon är mån om sina kunder. Efter healing två var samma som första och jag kände mig lite trött under tiden, jag hoppas på samma resultat som tidigare. 
Resultat efter andra behandlingen inte haft huvudvärk och är lätt i kroppen, har stått inför en del tuffa beslut som jag känner blev lättare eftersom jag känner mig lugn av healingen.

Efter sista healingen ingen huvudvärk och jag känner mig annorlunda i vissa situationer och det känns som det kom efter dina distans healings.💛👌😄 

Kan verkligen rekommendera detta till andra eftersom jag tycker det har också lindrat min stress. 
💛🤗
*Bra Video på Youtube valde dörr nr 4 :)
🙏🌙🔮
Mikaela H



Katt budskap från andra sidan katten Oliver 

( ägaren mejlar/skriver tillbaka efter sin Video)
tack så himla mycket :) det hjälpte mig mycket :) tack



Kanalisering Oracle Mejl/läsning 
Oj det känns väldigt rätt! Tack så jättemycket!
Kerstin Jansson



Två behandlingar av Eterisk kristallhealing
Är nu mer Harmoniskt, ingen huvudvärk. Känner att jag inte varit lika stressad och kan andas och släppa fortare även efter jobbet.. Kände och såg vit ljus under healingen fick in bilder av djur och olika budskap och känner ett peace som hållit i sig efter. Tror verkligen att kristallerna också har hjälpt mig magisk energi och att öppna upp mer, flera sammanträffanden också efter dessa behandlingar❤️ /Viveca

Distanshealing
Hade ont i ryggen kan gå upprätt efter behandling. Kändes lättare att andas efter. Är så nöjd med behandlingenJag kände energi från kristallen och hur det gjorde lite ont där men försvann snabbt  var bara där den las kändes stickande låg en stund och kände detta så frågade fick tryggt svar att så kan det kännas när det dras ur energi som ska bort. Vart lättare sen att böja och jag är piggare kände att något hjälpte hände och känner. Healing hjälpte känner också mera klarhet. 
Kommer ta healing igen. kram Ingela


Kristallhealing tre behandlingar
Jag kände mig tung i kroppen (släppte efter en dag) kände mig glad blev och sen tredje dagen en utrensning piggnade till senare.
Blev mest glad och sen lättare av behandlingen så bra. Men kände något vid varje behandling och värme från kristallerna även efteråt:) Hälsningar Annie




Transformationshealing
Under healingen pratade vi efteråt och flera saker stämde såg samma. Fått mycket intryck som bilder drömmar och släppt ut känslor som troligen var lagrat i kroppen. Kände att de behöver ut inte tryckas undan så släppt mycket tunga känslor. Under healingen fått flera upplevelser så kändes häftigt att vi såg samma.
Börjar förstå att det finns tecken meddelanden i upplevelserna som blivit mera och upprepande och öppnar upp min förmåga mer..
Angelika


Tarot
❤ Mycket som stämmer där 😊 Tack så mycket!!
Zanna

Andliga råd, video 10-15min
Tack! Det var jättebra, jag är super nöjd! 😊Sarah
Kraftkristall med halsband. 
Den gav resultat påverkar mig positivt på många sätt har härliga energier och jag använder den dagligen. 

kurs

Jag har gått Munay-ki hos Icka
Detta va en väldigt bra utbildning jag kände mig befriad och lättare i kroppen också efter riterna Jag vet att jag kommer att få nytta utav denna utbildning och kan varmt rekommenderas
Trevlig bra energi jag känner mig trygg och har ett inre lugn
Marianne❤️





Tack fina du för budskap! Det stämmer det du fått fram, jag har tyvärr inte orkat lyssna på/se budskap från guider då jag har det otroligt tungt nu sen en tid tillbaka, men ork kommer tillbaka inom tid hoppas jag. Tar till mig av det andra också. Tack än en gång! ❤



Healing massage och djurkommunikation
Hästen Stina
personligt möte


Stina/Häst gnägga när jag kommer till stallet nu. Tror att Stina blev lugnare efter djurkommunikationen några dagar så flyttade hon lugnt och fint var lång resa. 
Problem att klippa vid öron. Kan nu ta henne på öronen klippa där utan problem. Informationen stämde, har fått svar. Och jag känner mig lugnare inför flytt pga av informationen jag fått för oss båda. Information stämde och fått mer svar  på frågor t.ex nacke.
Detta kommer vi göra om J   /Martina






❋❋❋❋❋❋❋❋

ÖVRIGT



Ridit in Holistiskt träning ( några veckors inridning av Icka)

Icka har ägt Elgur  islandshäst, haft som unghäst sen ridit in och sen fått nytt hem. Elgur trevlig  men var dominant o hög i rang.

Så här säger nya ägaren
och om hur det gick på kurs redan efter ett par veckor
Trivs bra hos sin nya familj och har varit på kurs redan efter några veckor,med sin nya ägare Mia 
25/3.13 Elgur från Berga Säteri-08 

På kurs för Malin Bengtsson, Töltkraft. 

Mia berättar lite hur det gått på kursen:) 
Släppte tyglarna helt
Elgur är en mycket trevlig häst och okomplicerad att rida.
Malin provade Elgur .
Ropade högt; - Vilken härlig häst, en sån här häst borde alla få ha!

Roligt är så glada i honom,han är en väldigt mysig och snäll häst❤️

Mejl från/ Mia                                                                                                       


Mer info kommer snart. Allt är Under uppbyggnad här på hemsidan, kommer mer omdömen mm..